Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Confectieschoenen
Orthopedische voetbedden (steunzolen)
Aanpassingen aan confectieschoenen (Ovac)
Semi-orthopedische schoenen
Orthopedische schoenen
Veiligheidsschoenen/ werkschoenen
Voorlopige orthopedische schoenen (Vlos)

Contact:

De afspraak:

Advies & Effectiviteit:

Nazorg:

Totaalcijfer:

Uw toelichting:

Persoonlijke gegevens

Over Schonagen Orthopedische schoentechniek

Schonagen orthopedische schoentechniek is sinds 1993 een begrip in de regio Harderwijk. Wij zijn recht tegenover ziekenhuis St Jansdal gevestigd. In Gezondheidscentrum De Linde in Ermelo bevindt zich een 2e spreekuurlocatie. Wij werken nauw samen met diverse medisch specialisten, huisartsen en andere zorgverleners. Ons enthousiaste en deskundige team bestaat uit 'kenners en kunners' met passie voor het vak en ons doel is om u te voorzien van comfortabele en mooie schoenvoorzieningen op maat. De tijd waarin u slechts de keus had tussen bruine of zwarte schoenen is echt voorbij. Neemt u een kijkje in ons Lookbook op onze website voor een kleine selectie van onze unieke maatoplossingen. Wij streven naar enthousiaste klanten. De wens van de klant in combinatie met loopplezier, comfort en uitstraling staat hierbij voorop.