Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Finesse uitvaartbegeleiding

U heeft een dierbare verloren en gaat een verdrietige periode tegemoet. U wilt een mooi en persoonlijk afscheid en vindt zorgvuldige begeleiding belangrijk. U heeft ideeën over de begrafenis of crematie maar wilt weten wat er nog meer mogelijk is. Wij proberen aan te voelen hoe uw dierbare in het leven stond en hoe u op een persoonlijke manier afscheid van hem of haar kunt nemen. Wij denken mee over de kosten van een uitvaart en zijn hier vanaf het eerste contact transparant over. Wij verzorgen uitvaarten in de regio Geldermalsen, Culemborg, Leerdam en Tiel. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek via 0345-228537 of [email protected].