Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Van Son Installaties

Een complete badkamer inclusief installatie en montage? Dat regel ik met mijn team voor u! Als allround badkamerspecialist weten we namelijk echt van wanten als het aankomt op kennis over badkamers en toiletten. Om u volledig van dienst te kunnen zijn en de badkamer of het toilet van uw dromen te realiseren hebben we daarom een fantastisch en divers team in ‘huis’. Familiebedrijf Van Son Installaties bestaat enerzijds uit experts op het gebied van design, trends en interieur en anderzijds hebben we specialisten als een installateur, loodgieter, stukadoor, schilder en tegelzetter in huis. Uw badkamer compleet in handen van één partij in regio Utrecht