Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over AutoFirst Arendse & Roos Autoservice

Autoservicebedrijf Arendse heeft haar deuren geopend in november 2007 en is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in Zoetermeer. Ons bedrijf is een merk onafhankelijke garage. Het complete aanbod voor uw auto onderhoud onder één dak aan de Industrieweg in Zoetermeer APK, onderhoud, reparatie, taxatie en schadeherstel, uiteraard altijd voor een scherpe prijs, want autorijden is al duur genoeg! Heeft u vragen of wilt u een prijsopgaaf voor een reparatie of schadeherstel, rijdt u gerust eens langs voor een vrijblijvend advies en/of offerte. Industrieweg 64 2712 LB Zoetermeer 079 331 08 05 [email protected]