Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Notariskantoor Terheijden

Notariskantoor Terheijden is een informeel kantoor waar persoonlijke aandacht en transparantie centraal staan. Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen. U bent van harte welkom. Parkeren kan gratis voor de deur. Indien u slecht ter been bent, is een bespreking mogelijk op de begane grond van ons kantoor. Als u minder mobiel bent is een bezoek aan huis, in een zorginstelling of ziekenhuis ook mogelijk. U kunt een afspraak maken op werkdagen en op maandagavond en zaterdag. Ten tijde van de coronacrisis passen wij ons zoveel mogelijk aan conform de richtlijnen. U kunt nog steeds een afspraak maken voor een (kosteloze) bespreking. Deze voeren wij op dit moment echter uitsluitend telefonisch of via Skype.