Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Vedu Noord

Vedu Noord is een jong en gedreven bedrijf met het oog op de toekomst. Wij zijn een voorstander van energiezuinig wonen en proberen hiervoor de klant zo goed mogelijk te begeleiden naar een duurzame oplossing passend bij uw woning. Wij staan voor persoonlijk contact met de klant en proberen u zo direct mogelijk bij te staan. Wij staan voor deugdelijke installaties doormiddel van producten van A kwaliteit. Wij kunnen u helpen bij het maken van de juiste keuzes op het gebied van bijvoorbeeld zonnepanelen, isolatie van uw woning of het vervangen van de beglazing. Altijd een op maat gemaakte offerte passend bij de wensen van de klant.