Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Auto Service Dimitri Oppermans

Bij Autoservice Oppermans kunt u terecht voor reparatie, diagnose, onderhoud en APK voor alle merken (echt alle merken, dus ook Mercedes, BMW, Volkswagen, Seat, Peugeot, Ford, etc) en type auto’s. Onze werkplaats is uitgerust met de nieuwste en modernste technieken, zodat de juiste diagnose kan worden gesteld die nodig is om de kwaliteit van diverse merken te waarborgen. Door de jarenlange expertise in verschillende merken is ons team in staat uw auto vakkundig, kwalitatief te repareren en te onderhouden. Onze sterke punt is de flexibiliteit van van de werkplaats. Zo zijn wij in de avond op afspraak geopend en hoeft u zich geen zorgen te maken of wij vroegtijdig gesloten zijn.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.