Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Bartels Installatietechniek

Wie zijn wij Bartels Installatie techniek is opgericht in 2017 door Joris Bartels. Na 16 jaar ervaring met duurzame energie bij een installatiebedrijf, waaronder warmtepompen, ben ik nu voor mijzelf begonnen. Vakkundig, Betrouwbaar en Aandacht Bartels Installatietechniek is erkend installateur voor uw CV, Airco warmtepomp en zonnepanelen. Wij werken met diverse gerenommeerde merken als Panasonic, Mitsubishi, Daikin, Vaillant, Nefit, Intergas en ATAG. Reparatie en onderhoud voer ik uit voor alle merken. Ik ben STEK (koudetechniek) en F-Gassen gecertificeerd. Wij zijn aangesloten bij Techniek Nederland. Planning en administratie Samantha Bartels zorgt ervoor dat u, als klant, tevreden bent over de voorbereiding, planning en afwikkeling van uw opdracht.