Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Auto Christiaan

Al meer dan 30 jaar is Auto Christiaan een bekende naam in de automotive. We bieden de topservice van een merkdealer, maar dan tegen een betaalbare prijs. Van verkoop tot het op dealerniveau repareren en onderhouden van de auto. Ons team staat erop dat iedere klant na een bezoek met een tevreden en goed gevoel vertrekt. Hierin spelen onze gemoedelijke ambiance en huiselijke omgeving een belangrijke rol. Wij verkopen auto’s in topconditie en zijn goed op de hoogte van het huidige aanbod om klanten zo goed mogelijk te kunnen adviseren. Ook voor een financiering op maat kunt u bij ons terecht.