Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Badkamers/sanitair
Tegels
Installatiewerk

Geef een rapportcijfer op basis van onderstaande aspecten:

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Sanidrõme Papendrecht

Sanidrõme Papendrecht is úw badkamerspecialist die u van A t/m Z ontzorgt. Onze kernwaarden: * U wordt van A t/m Z ontzorgd tijdens het verbouwen * U bent verzekerd van vakbekwame badkamermonteurs en tegelzetters en een kwalitatief hoge badkamer * U kunt rekenen op een betrouwbare en persoonlijke service voor, tijdens en na de badkamerverbouwing. * Één aanspreekpunt en alles onder één dak. Dat werkt niet alleen snel en efficiënt, maar ook nog eens erg prettig. Als er bijvoorbeeld ergens een muurtje gebouwd moet worden of een wandje gestuukt, zorgen wij ervoor dat dat geregeld wordt. Nergens draaien wij onze hand voor om. Wij zijn er voor u. Tot ziens bij Sanidrõme Papendrecht!

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 30 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A t/m Z: van ontwerp t/m de oplevering.