Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Aster Uitvaartzorg

Aster uitvaartzorg is een kleinschalige en betrokken uitvaartonderneming, werkzaam in regio Overbetuwe, Lingewaard, Nijmegen en Arnhem. We verzorgen unieke, stijlvolle uitvaarten waarin aandacht in alles voorop staat. Onze werkwijze is zeer betrokken; nabestaanden hebben altijd te maken met een vast contactpersoon die hen begeleidt in het gehele proces van afscheid. Samen met nabestaanden werken we stap voor stap toe naar een passend afscheid. Hierin denken we graag met u mee en adviseren in de keuzes die gemaakt moeten worden. Ons doel is een uitvaart te verzorgen dat meer is dan een afscheid alleen: het mag troostrijke herinnering zijn om mee verder te kunnen gaan.