Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Over jou

Persoonlijke gegevens

Over Rositta Klinieken

De Rositta Kliniek is gespecialiseerd in de behandeling van Rosacea. Rosacea is een chronische huidaandoening die naast pijnklachten in het gelaat een groot psychosociale impact heeft. Wilt u een blijvende effectieve aanpak van uw Rosacea? Bij ons is dit mogelijk! Vanuit de hele wereld komen de mensen naar de klinieken in Nederland. Honderden cliënten zijn u voor gegaan en hebben zich laten behandelen door Rositta Kaijser die haar methode gedurende 30 jaar verfijnd heeft. Rositta en haar team zijn er voor u en helpen u graag. Benieuwd wie wij zijn? Neem een kijkje op de introductiepagina van Rositta en haar behandelaars.