Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over AutoBlom BV

AUTOBEDRIJF BLOM - BETROUWBAAR, BETAALBAAR! Autobedrijf Blom is al sinds 1985 het goede adres voor onderhoud, reparatie, APK keuring en verkoop van gebruikte auto's. Wij zijn een Bovag erkend autobedrijf. Naast originele onderdelen maken we ook uitgekiend gebruik van gebruikte onderdelen zodat u zeker bent dat u nooit teveel zult betalen. Duurzaamheid en Bovag kwaliteit blijven zo gewaarborgd. Ons bedrijf heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ons motto is niet voor niets: "Betrouwbaar, betaalbaar". Dat we betrouwbaar willen zijn, kunt u zien aan het feit dat we transparant zijn over onze prijzen.