Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Olie&zo Bossche Banden Service

Olie&zo staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!