Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Vakgarage Auto Moonen

In 1989 startten Math en Fien Moonen in Sittard het Autobedrijf Math Moonen. Met een grote vaste klantenkring waren wij jarenlang een persoonlijke en betrouwbare dorpsgarage. Sinds 2000 is onze garage gevestigd op de huidige locatie Langs de Heij in Sittard. Zoon Danny Moonen is sinds 2007 betrokken bij het bedrijf en sindsdien is ook de bedrijfsnaam veranderd in Vakgarage Auto Moonen. Dankzij continue (bij)scholing, hedendaagse techniek en de modernste apparatuur is Vakgarage Auto Moonen al lang geen dorpsgarage meer, maar is het bedrijf uitgegroeid tot een allround autobedrijf.