Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Garagebedrijf Teerink BV

De gebroeders Teerink zijn eind jaren 50 begonnen met het bedrijf. Aanvankelijk werd er gesleuteld achter in een boerderij, later in een loods, met handel en reparatie in landbouwtrekkers, werktuigen en auto's. In de loop der jaren is ons bedrijf uitgegroeid tot het bedrijf dat u nu vindt aan de Boeninksteeg. De dagelijkse leiding van ons bedrijf is vanaf 1991 geleidelijk in handen van Andre Teerink terecht gekomen. Inmiddels hebben wij circa 50 tot 60 occasions op voorraad, in verschillende prijsklassen, dus voor ieder wat wils! Ons team bestaat uit 5 personen. Kwaliteit, service, klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. De persoonlijke benadering van ons team geeft u een vertrouwd gevoel. We zijn daarom trots op onze klantentrouw. Elke tevreden klant geeft weer een stukje toekomst. Tot slot... Door middel van mond op mond reclame is ons bedrijf een begrip geworden in en rondom Zelhem en Doetinchem. In ons bedrijf proeft u nog de sfeer van onze agrarische oorsprong; gemoedelijk en gezellig. Kom eens langs, de koffie staat klaar!