Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over DON Opleidingen

Van éénmansrijschool naar opleidingsinstituut Eenvoudig ontzorgen met een breed scala aan professionele opleidingen: dat is waar DON Opleidingen voor staat. Wat meer dan vijftig jaar geleden startte als éénmansrijschool is uitgegroeid tot een volwaardig opleidingsinstituut met meer dan honderd (beroeps)opleidingen. Veiligheid, innovatie en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. ‘Een leven lang leren en ontwikkelen’ staat centraal. Benieuwd of wij de opleiding bieden die u zoekt? Bekijk ons actuele aanbod of neem contact met mij op voor de mogelijkheden of meer informatie. Tot ziens bij DON Opleidingen!