Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Alleen busvervoer
Groepsuitje (bus + arrangement)
Bedrijfsuitje (bus + arrangement)
Schoolreis (bus + arrangement)
Meerdaagse groepsreis (bus + arrangement)
Dagtocht (individueel)
Via Via
Anders

Persoonlijke gegevens

Over TCR Tours

Hi, wij zijn TCR Tours! Sinds 1983 organiseren wij de leukste uitjes voor individuen en groepen. Wij kennen de mooiste plekjes van Nederland, maar zoeken ook graag de grenzen van Europa op. Ons hart ligt bij de touringcar en reizigers een mooie dag bezorgen. De omgang met onze gasten en het plezier onderweg maakt ons vak zo leuk. Maar we doen meer dan enkel het vervoer; we regelen ook de volledige organisatie van bedrijfsuitje of schoolreis en hebben partners voor een uitstekende catering in de bus. Wij streven ernaar dat je een glimlach krijgt, telkens als je terug denkt aan jouw reis. Wij zijn TCR Tours en dat is wat ons drijft!