Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over CarProf Van Haarlem & Fischer Andelst

Bij CarProf en BOVAG Autobedrijf van Haarlem & Fischer kunt u terecht voor nieuwe- en gebruikte personen- en lichte bedrijfsauto’s. In onze ruime showroom staan gemiddeld 25 occasions. De auto’s zijn zo opgesteld dat u er op uw gemak rond kunt lopen. Op ons riante buitenterrein is een ruime voorraad aan personen- en lichte bedrijfsauto’s gestald. In onze moderne werkplaats onderhouden en repareren we alle merken en modellen (lease) auto's en bedrijfswagens, lossen we storingen op en voeren we APK's uit. Ook zijn wij in het bezit van alle GMTO opleidingscertificaten, apparatuur en kennis van wetgeving NEN 9140 om alle voorkomende onderhoudswerkzaamheden, reparaties en storingen aan hybride en elektrische voertuigen uit te voeren. Nieuwsgierig geworden? Bekijk onze website, neem contact op of komt gerust een langs voor een kennismaking. U bent van harte welkom!

Over Carprof