Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Totaal Service Kruisstraat

Wij zijn een jong en dynamisch universeel autobedrijf met een goed uitgeruste werkplaats voorzien van moderne diagnose apparatuur. Wij kunnen voorzien in alle voorkomende werkzaamheden aan uw auto of lichte bedrijfsauto. We proberen altijd klantgericht en flexibel met u mee te denken aan de voor u juiste oplossing. Ook kunt u gebruik maken van onze huurauto tegen een zeer gunstig tarief. We zijn een RDW erkend garage bedrijf, dat door de kosten laag te houden kan werken voor een eerlijke prijs. Bij ons onderhoud en reparatie maken wij uitsluitend gebruik van A-klasse of originele onderdelen, waardoor wij de kwaliteit altijd kunnen waarborgen.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.