Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over BU-CAR

Het bedrijf is gestart als Autoschade- en Onderhoud van Bussel en in 2016 overgegaan in Bu-car. Tijdens deze overgang zijn wij ook verhuisd naar een nieuwbouw locatie op de Hooieeuwsels 11a in Bakel. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een volwaardig uiterst modern bedrijf, voorzien van alle benodigde gereedschappen en apparatuur. Buiten de benodigde diploma's en certificaten, is onze kennis en praktijkervaring het belangrijkste. Technische reparaties, onderhoud en APK kunnen in ons bedrijf worden gecombineerd. Eventueel ook met schadeherstel en laswerk. Ook voor speciale projecten bent u bij ons aan het juiste adres!

Over Autoservice Totaal