Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Auto Service Kerschoten

Wij staan voor goede service en het leveren van betaalbare kwaliteit. Zodoende beschikken wij dan ook over een team van enthousiaste werknemers, welke altijd voor uw klaarstaan. U krijgt bij ons de service die u van een betrouwbaar autobedrijf kunt verwachten. Bent u op zoek naar hét autobedrijf waar u altijd terecht kunt met al uw problemen? Dan bent u bij Auto Service Kerschoten aan het goede adres! Naast de in- en verkoop van occasions kunt u namelijk ook terecht met alle soorten onderhoud en reparaties. Uiteraard bent u van harte welkom om onze auto’s van dichtbij te bekijken onder het genot van een kopje koffie.Wij zien u graag terug bij Auto Service Kerschoten!

Over Autoservice Totaal