Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Vakgarage Van der Bijl

OVER VAKGARAGE VAN DER BIJL 2017 zijn wij verhuisd naar ons nieuwbouwpand in de Plaspoelpolder ‘’ Harbour Village ‘’ Nijverheidsstraat 102 in Rijswijk en een milieubewuste weg ingeslagen tevens hebben wij ons aangesloten bij de organisatie Vakgarage. Onze elektrische installaties worden voorzien van eigen opgewekte zonne-energie, waardoor wij duurzaam kunnen ondernemen. Samen met zijn zoon Roy en vrouw Ali is Vakgarage van der Bijl een echt familie bedrijf die inmiddels al meer dan 40 jaar een begrip is in de regio Den Haag. Vanaf het eerste begin zijn wij lid van de BOVAG branche organisatie en word alles onder BOVAG voorwaarden hersteld en geleverd.