Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over vdl-wonen.nl

Het liefst zouden we in ieder huis een PVC-vloer leggen. Om je zelf te laten ervaren welke fijne voordelen dit materiaal combineert. Het is oerdegelijk, beschikbaar in precies het design dat jij zoekt en bovendien zeer goed geschikt voor vloerverwarming. En, bij ons is PVC voor iedereen betaalbaar. We leveren met TFD, M-Flor en Belakos de hoogste kwaliteit, zonder dat je daar een hoge prijs voor betaalt. Hoe dat kan? We hebben geen dure showroom en letten scherp op andere onnodige. Ondertussen hebben we meer dan 20 jaar ervaring met PVC-vloeren. We kennen de kwaliteiten, weten hoe we het vakkundig moeten leggen en kopen de materialen efficiënt in. Het maakt ons de specialist die je zoekt. We komen naar jou toe met onze stalen en alle informatie, waarmee we je graag helpen een mooie keuze te maken.