Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Mark de Bruijne
Caroline Giltay
Janine Schouls
Ellen Bentlage-Hoffmann

Persoonlijke gegevens

Over Uitvaartverzorging Schouwen-Duiveland

Als u afscheid van iemand moet nemen is dat een emotionele gebeurtenis. Tijdens onze begeleidingsdagen geven we met liefde en respect vorm aan het afscheid en stimuleren daarbij de eigen inbreng van de nabestaanden, luisteren we naar het unieke verhaal van de dierbare waarvan afscheid genomen moet worden en nemen we alle tijd om nabestaanden alle zorg en aandacht te geven die zij nodig hebben. Register Uitvaartbegeleiders Mark de Bruijne, Caroline Giltay en Janine Schouls zijn er voor u.

Over Uitvaartscore.nl