Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Ready to school

Ready to school is een jongerenorganisatie met een hart voor het onderwijs. Wij willen op een kwalitatieve en inspirerende manier jongeren klaarmaken voor de uitdagingen die zij in hun verdere leven tegen gaan komen. Door hen te leren om te leren en zich ergens voor in te zetten, ondersteunen we jongeren in het vinden en ontwikkelen van hun talenten. We werken met jonge medewerkers die vakinhoudelijk uitblinken en die we trainen op de ontwikkeling van het puberbrein en specifieke hulpvragen. Hierdoor kunnen zij de persoonlijke begeleiding geven die bij de jongeren past.