Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie op een nieuwe gave locatie in de Melkhal in Enschede. Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om jouw machine weer tip top in orde te maken. Veel fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze nieuwe winkel wij weten zeker dat je weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!