Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Onyx Uitvaartzorg

Onyx Uitvaart is een kleinschalige uitvaartonderneming. Onyx is een edelsteen. Deze wordt kracht en steun wordt toegedicht in moeilijke situaties. Dat is wat wij u graag willen geven bij het regelen van de uitvaart. We vinden het belangrijk om goed te luisteren. Samen te bedenken welk afscheid bij uw dierbare past. We bespreken de mogelijkheden. Zodat u weet wat er kan en keuzes kunt maken. U heeft de regie waar u die wilt hebben. Wij nemen die over waar dat voor u goed voelt. Met zachte hand sturen we daar waar dat nodig is. Zo creëren we een liefdevol afscheid. Traditioneel of met veel creativiteit. Voor ons is elke uitvaart uniek. Omdat elke persoon uniek is.