Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over VDM Afbouw & Onderhoud

Latex spuiten en afwerking nieuwbouw VDM Afbouw en Onderhoud maakt van jouw huis een droomhuis. Wij ontzorgen jou op het gebied van de afwerking van muren en plafonds en garanderen een mooi eindresultaat voor een eerlijke prijs. Onze vakmannen zijn gespecialiseerd in latex spuiten, dunpleister, stucwerk (stucen nieuwbouw, renovlies of stucen), schilderen en het behangklaar maken van nieuwbouwwoningen. Wij doen dit in heel Noord-Brabant, maar ook daarbuiten in Limburg, Gelderland en Utrecht. Speciaal voor nieuwbouwwoningen hebben wij pakketten waardoor jij snel en zorgeloos kunt genieten van een mooi afgewerkte woning. Hulp nodig bij het kiezen van de juiste afwerking qua materiaal of kleur? Onze adviseurs helpen jou de afwerking te kiezen en adviseren je welke kleur te gebruiken en dat 7 dagen per week.