Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Aanvullende informatie

Vul bij onderstaande vragen n.v.t. in als u niet betrokken bent bij het maken van het blad

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over BladNL

BladNL is een uitgeverij en drukkerij. We hebben ons gespecialiseeerd in magazines voor de niet- en semi-professionele markt. Zo maken we bijvoorbeeld ledenbladen, clubbladen, wijkkranten, kerkbladen en personeelsbladen. Alle productie verzorgen we in eigen huis. BladNL werkt voor honderden klanten uit heel Nederland en België. Door onze efficiënte productie en specialisatie kunnen we een unieke prijs/kwaliteit verhouding aanbieden die naadloos aansluit bij de behoeftes van onze specifieke doelgroep. BladNL zorgt ervoor dat u zonder zorgen een zeer mooi blad maakt tegen veel lagere kosten dan u gewend bent. info@bladnl.nl 030-2416975