Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Hoefsloot Wonen

Wij zijn Hoefsloot Wonen. Een familiebedrijf dat al vijf generaties met veel plezier mooie interieurs maakt. Ons team bestaat uit ervaren en enthousiaste vakmensen, die graag met elkaar samenwerken om tot het mooiste resultaat te komen. Door mee te denken, adviezen te geven en creatieve oplossingen aan te dragen, kunnen wij samen met u een bijzonder interieur creëren. Een collectie met topmerken is één ding, een advies waar je jaren later nog plezier van hebt, is minstens zo belangrijk.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.