Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Afwijzing van de schade (indien schade toegewezen niet van toepassing)

Persoonlijke gegevens

Over Hoeksche Waard Assuradeuren

Hoeksche Waard Assuradeuren is een InsurTech volmachtbedrijf met volmachten van meerdere gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen uit binnen- en buitenland. Dit volmachtbedrijf is onderdeel van Den Hartigh Beheer & Exploitatie B.V. en werd opgericht in mei 2007. Als gevolmachtigde hebben wij de bevoegdheid om producten van verzekeraars onder ons eigen merk aan te bieden. Voor de klant levert dit veel voordelen op. Door verregaande geïntegreerde automatisering kunnen wij de klant een snelle polisafgifte en schadeafwikkeling bieden. Alle schade wordt direct en online binnen ons bedrijf afgehandeld volgens vooraf vastgelegde procedures.