Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Cursus ID

Algemeen

Inhoud van de cursus

De docent

Persoonlijke gegevens

Over AOC Snijders

AOC Snijders is al ruim 20 jaar één loket voor haar klanten waar zij met al hun vragen en wensen op het gebied van arbeidsveiligheid terecht kunnen. Onze advies afdeling onderscheidt zich door niet te adviseren op verschijnselen. Allereerst worden oorzaken achterhaald en vervolgens oplossingen aangereikt. Oplossingen die in overleg met u, gericht zijn op haalbaarheid, realiteit en continuïteit. U kunt bij onze adviseurs terecht voor o.a. de RI&E en het PvA, opzetten (en onderhouden) van managementsystemen zoals VCA, ISO 9001 of 14001, OHSAS of BRC-IoP- en vraagstukken op het gebied van brandveiligheid en ergonomie.