Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Installatie Techniek Beusichem

<P>ITB is een gecertificeerd installatiebedrijf waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Sinds de oprichting in 1999 zijn we vooral werkzaam in de omgeving van Beusichem. Vanuit ons pand aan de Ringelpoel 4b staat ons enthousiaste team van vier medewerkers dagelijks klaar voor alle voorkomende installatiewerkzaamheden. </P> <P>ITB houdt zich bezig met allerhande loodgieterswerk, inclusief complete badkamerrenovatie en dak- en zinkwerk. Opdrachten worden tot in de puntjes verzorgd, mede dankzij samenwerking met erkende timmerbedrijven, elektro installateurs en tegelzetters. </P>

Over Abel & Co

<p>Ben je toe aan een nieuwe cv-ketel? Wil je jaarlijks onderhoud zorgvuldig laten uitvoeren? Of heb je andere werkzaamheden die thuishoren bij de gespecialiseerde installateur? Dan ben je bij Abel&co aan het juiste adres. </P> <P>Wij zijn een ijzersterke organisatie met ruim 240 installatiebedrijven in alle delen van Nederland. Er is dus altijd een Abel&co kwaliteitsinstallateur bij jou in de buurt, met kennis van zaken en uitstekende servicevoorwaarden.</P>