Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

De beoordeling wordt anoniem gepubliceerd. Uw e-mailadres is enkel bekend bij het bedrijf waarvoor u deze review invult.

Velden met * zijn verplicht. Indien u een voornaam en woonplaats invult wordt deze zichtbaar op de reviewpagina. Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Over XQdent - Bilthoven

Wist u dat sterke tanden en een goede mondgezondheid effect hebben op uw totale gezondheid? Dat ziet u, dat voelt u. Bij XQdent noemen we dat: Gezondheid op zijn mooist… XQdent is onderdeel van Samenwerkende Tandartsen. Naast een ‘gewone’ moderne tandartspraktijk, vindt u in onze kliniek vele specialismen. Bij XQdent kunt u terecht voor een uitgebreid pakket tandheelkundige en implantologische behandelingen. Met zorg en respect helpt ons team u bij uw keuze. XQdent beschikt over geavanceerde apparatuur en een eigen tandtechnisch laboratorium, genaamd XQlab.