Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De antwoorden op de bovenstaande vragen gebruiken we voor online reviews. Dankzij uw mening kunnen wij onze kwaliteit en dienstverlening voortdurend monitoren en waar mogelijk verbeteren.

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Tandartspraktijk Polder

Tandartspraktijk Polder is een tandheelkundig centrum met 8 behandelkamers met als specialisatie, Implantologie, Orthodontie en algemene tandheelkunde. Tandartspraktijk Polder streeft naar een servicegerichte, moderne praktijkvoering waar kwalitatief hoogwaardige zorg wordt verleend. Onze missie is het behouden, herstellen of bevorderen van de functie, esthetiek en de mondzorg gerelateerde kwaliteit van leven door middel van tandheelkundige behandeling, orthodontische behandeling en/of implantologie.