Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De antwoorden op de bovenstaande vragen gebruiken we voor online reviews. Dankzij uw mening kunnen wij onze kwaliteit en dienstverlening voortdurend monitoren en waar mogelijk verbeteren.

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Mondzorgcentrum Goes

Bij Mondzorgcentrum Goes in Goes gaan alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd worden. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!