Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Over Parodontologische Kliniek Den Haag

Wij zijn een team bestaand uit parodontologen, implantoloog, mondhygiënisten en assistenten. Voor de implantologie is een prothetist geassocieerd aan ons team. Wij werken samen met een netwerk aan endodontologen, gnathologen, kaakchirurgen en orthodontisten. Wij werken volgens de protocollen van de Nederlandse Vereniging voor Parodontologie en de Nederlandse Vereniging voor Implantologie. Wij streven naar maximale kwaliteit in behandeling. Wij behandelen volwassenen, kinderen, zwangeren, medisch gecompromitteerden, angstige en gehandicapte patiënten.