Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Informatieverstrekking vooraf over de te leveren zorg

Betrokkenheid bij besluit over de te leveren zorg

Hygiënebeleving tijdens behandeling aan de stoel

Herkenbaarheid van de beroepsbeoefenaar tijdens behandeling aan de stoel

Beleving van de zorgverlening tijdens de behandeling

Resultaatsbeleving van geleverde zorg

De zorgverlener

Persoonlijke gegevens

De beoordeling wordt anoniem gepubliceerd. Uw e-mailadres is enkel bekend bij het bedrijf waarvoor u deze review invult.

Velden met * zijn verplicht. Indien u een voornaam en woonplaats invult wordt deze zichtbaar op de reviewpagina. Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Over Tandzorg Voorburg Savalle

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook en daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.