Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het anwoord op de hierna volgende aanbevelingsvraag gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Welkom bij onze praktijk in Bergen op Zoom. Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.