Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het anwoord op de hierna volgende aanbevelingsvraag gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.