Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De antwoorden op de bovenstaande vragen gebruiken we voor online reviews. Dankzij uw mening kunnen wij onze kwaliteit en dienstverlening voortdurend monitoren en waar mogelijk verbeteren.

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Persoonlijke gegevens

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.