Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het anwoord op de hierna volgende aanbevelingsvraag gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.