Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Keukenprins Keukens

KEUKENPRINS KEUKENS HARDENBERG. Zoekt u een unieke keuken die bij ú past? Die vindt u bij Keukenprins Keukens in Hardenberg. Persoonlijk en betrokken luisteren wij naar uw wensen en ideeën. Wij vertalen die vervolgens in een mooi en functioneel ontwerp. Keukenprins Keukens kan voor u elke gewenste keuken ontwerpen en realiseren. Een keuken die past bij zowel uw leefstijl en gezinssituatie, als bij uw budget. Keukenprins Keukens Hardenberg voorziet u ook graag van een complete badkamer of toilet. Tevens kunnen wij uw woning geheel afbouwen, van vloer tot plafond. Wilt u liever uw oude keuken behouden, maar wel in een nieuw jasje steken? Ook dat is mogelijk: wij verzorgen graag de renovatie. Onze creativiteit en jarenlange ervaring zetten wij altijd in voor een vakkundig advies op maat. Samen met u zoeken wij naar oplossingen. Onze materialen voor de keuken zijn mooi, duurzaam en van zeer goede kwaliteit. Wij werken nauwgezet en leveren alles spik en span af. Zo kunt u optimaal genieten van uw keuken. Kom gerust eens langs voor een vrijblijvend gesprek. We vertellen u graag wat de mogelijkheden zijn. Samen komen we tot een keuken die bij ú past! Hartelijke groeten, Kees en Monique Nieuwland.

Over De Keuken Designers

Bij De Keuken Designers draait het om vertrouwen, persoonlijke aandacht en een eerlijk advies. De Keuken Designers komen niet aan met snelle verkooppraatjes of megakortingen, maar zij luisteren goed naar uw wensen. De adviezen en conclusies komen dan vanzelf. Samen met u realiseren De Keuken Designers uw droomkeuken.