Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Mega Badkamers, Tegels & meer.. Utrecht

Bij Mega Badkamers, Tegels & meer... Utrecht kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, sanitair, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, tegels en vloeren in Utrecht. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer…

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.