Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer… Soest

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... Soest kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren in Soest. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.

Over MEGA Tegels & Badkamers

MEGA Tegels en Badkamers is een professionele en groeiende organisatie binnen de tegel- en badkamerbranche. Wij hebben ruim 25 jaar ervaring en bieden sinds jaar en dag de nieuwste trends op het gebied van badkamers, sanitair, tegels en alle aanverwante producten. MEGA Tegels en Badkamers koopt wekelijks in grote volumes tegels en sanitair rechtstreeks van de fabrikant en/of uit het buitenland (eigen import). Daarmee garanderen wij u dat wij altijd de scherpste prijzen kunnen aanbieden.