Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Geef een rapportcijfer op basis van onderstaande onderdelen

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Plameco Plafonds

PLAMECO Plafond in 1 dag! Een nieuw plafond in slechts één dag; met een Plameco spanplafond kan het! Al meer dan 35 jaar realiseren wij blijvend strakke plafonds waar u van opkijkt. Onze plafonds zijn vochtbestendig, schimmelwerend en tevens geheel naar wens en stijl aanpasbaar. Daarom is een Plameco plafond de ideale oplossing voor in iedere ruimte. Breda 076-7620000 Giessen 0416-694870 Sliedrecht 0184-760000 www.plamecoplafonds.nl

Over PLAMECO systems B.V.

Plameco Plafonds bestaat sinds 1982 en is gevestigd te Zaltbommel aan de A2. Plameco is een Nederlands ontwikkeld product. De naam Plameco staat voor plafonds met esthetische constructie. Plameco is uitgegroeid tot een zeer succesvolle organisatie met alleen in Nederland al meer dan 30 vakbedrijven. Plameco Zaltbommel is het hoofdkantoor voor alle vestigingen in Europa. In deze hoofdvestiging vindt al het onderzoek en ontwikkeling plaats en tevens de fabricage van uw plafond.