Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over HenZom Keukens

Zoekt u een unieke keuken die bij ú past? Die vindt u bij HenZom Keukens in Borne! HenZom Keukens creëert met veel liefde en stijl originele keukens. Onze keukens zijn creatief en van topkwaliteit. HenZom Keukens heeft oog voor originaliteit en schoonheid. Wij bieden op maat gesneden oplossingen voor elke ruimte en inrichting. Betrouwbaar, duurzaam, van hoge kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Met uw wensen, ons vakmanschap en onze adviezen bent u verzekerd van een prachtige keuken. Samen komen we tot een keuken die bij ú past! Henri Zomer

Over De Keuken Designers

Bij De Keuken Designers draait het om vertrouwen, persoonlijke aandacht en een eerlijk advies. De Keuken Designers komen niet aan met snelle verkooppraatjes of megakortingen, maar zij luisteren goed naar uw wensen. De adviezen en conclusies komen dan vanzelf. Samen met u realiseren De Keuken Designers uw droomkeuken.