Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Geef een rapportcijfer

Persoonlijke gegevens

Over Van Ooijen's Hoveniers

Met ruim 40 jaar ervaring mag Van Ooijen's Hoveniers zich met recht specialist noemen op het gebied van ontwerp, aanleg en onderhoud van tuinen. Wij beschikken over een professionele organisatie met een enthousiast team van vakbekwame hoveniers. Met creativiteit, liefde voor het vak en met de vereiste kennis en vaardigheden, realiseren wij alle mogelijke tuinwensen. Naast een uitstekende reputatie als hoveniersbedrijf, is Van Ooijen’s Hoveniers ook bekend als initiatiefnemer van Appeltern Adventure Gardens. Ben je op zoek naar een deskundige partner voor de verwezenlijking van jouw droomtuin? Wij staan voor je klaar!