Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Referentie

Prijs/kwaliteitsverhouding

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over De Wit Haarlem Euromovers (EPV)

Ervaren en professioneel De Wit Euromovers is een ervaren en professioneel verhuisbedrijf uit Haarlem. Wij bieden een breed scala van verhuis- en facilitaire diensten aan voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Meer dan een verhuizer Wij zijn al meer dan 50 jaar een betrouwbare en ervaren verhuispartner, echter naast verhuizen leveren wij ook andere diensten zoals opslag, kunsttransport, archiefbeheer en handymanwerkzaamheden.

Over Erkende Project Verhuizers

Een verhuisbedrijf met het EPV keurmerk biedt u de zekerheid dat u in zee gaat met de absolute specialist in zakelijk verhuizen. Of het nu gaat om een grote, complexe en risicovolle verhuizing van een kantoor, bedrijf of instelling waar ook in Nederland of om een kleine locale bedrijfsverhuizing.